Najszybszy z najlepszych

Nowoczesne i szybkie Suzuki GSX-R 1000 L7 2017

 

 

Suzuki jako kolejny producent po BMW, Yamasze i Ducati dołącza do klubu 200-konnych supersportów, z którymi będzie rywalizować o miano najlepszego. Decydując się na kupno Suzuki GSX-R 1000 2017,
w zamian otrzymujemy motocykl do jazdy dosłownie wszędzie. Po małej modyfikacji, czyli zdjęciu lusterek oraz zaklejeniu lamp, mamy motor gotowy do ostrej jazdy po torze, a także doskonały do jazdy ulicznej.

 

 

 

Nowy GSX-R to demon prędkości, który stał się jeszcze ostrzejszy i lżejszy. Masa motocykla z paliwem wynosi 200 kg.

 

Wymiary i układ silnika były starannie planowane przed budową w celu zwiększenia przyczepności motocykla na zakrętach. Kąt nachylenia bloku cylindrów został przesunięty o 6 stopni, długość silnika zmniejszona o 22,2 mm, co sprawia, że motocykl jest lżejszy i bardziej przyczepny. Podążając za najnowszymi trendami, Suzuki zastąpiło manetkę z linkami systemem ride-by-wire, a analogowy obrotomierz jednym wyświetlaczem LCD. Zmieniono również oświetlenie na LED, co pozwoliło na zmniejszenie tyłu motocykla, a zredukowana przednia lampa ustąpiła miejsca większym wlotom powietrza. Nowy Suzuki GSX-R 1000 L7 2017 ma też nową, lżejszą o 10 proc., ramę oraz bardziej aerodynamiczne owiewki.

 

DANE TECHNICZNE

○ Moc silnika 200 KM
○ Prędkość maks. 290 km/h
○ 0-100 km/h 4,2 s.
○ Silnik 6.2 LT1 V8
○ Pojemność silnika……. 6162 cm³
○ Masa własna 200 kg
○ Skrzynia biegów 7-stopniowa
○ Cena od 57 900 zł

 

Dodatkowo, GSX-R 1000 w wersji R jako jedyny jest w kolorze Glass Sparkle Black. Motocykl będzie oferowany w kilku wersjach kolorystycznych. Wszystkie trzy otrzymają niebieskie malowanie przypominające wersje wyścigowe na tor. Suzuki GSX-R 1000 w wersji bez ABS będzie można zakupić także w kolorze czarny mat, a wersję z ABS-em w kolorze krwistoczerwonym.

 

 

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *